Форма входу

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Ірина Яремчук. Об'єкти технологічної діяльності. Види білизни. Постільна і столова білизна, як об'єкти технологічної діяльності
[ Викачати з сервера (2.37 Mb) ] 10.02.2010, 20:44
Яремчук Ірина Петрівна,
 вчитель вищої категорії, учитель-методист Рівненської гуманітарної гімназії

 

5 клас


Тема: Обєкти технологічної діяльності. Види білизни. Постільна і столова білизна, як обєкти технологічної діяльності. Фантазування з метою створення нових обєктів.

 
Мета: поглиблення знань про обєкти технологічної діяльності. Узагальнення знань про види білизни та використання матеріалів для її виготовлення. Відтворення обєкта праці на папері. Розвиток просторової уяви, творчого мислення, естетичних смаків. Виховання працьовитості, охайності.
 
Обладнання: зразки виробів, ілюстрації з журналів, підручник, каталог.
 
Інструменти та матеріали: клей, кольоровий папір, заготовки для практичної роботи.
 
Словник:

Фантазія (грец. – „уява”) – а) створення нових образів на основі колишніх сприйнять; б) компонент творчої діяльності.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до роботи

ІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда за планом:

а) з яких інформаційних джерел можна дізнатись про розвиток об’єктів технологічної діяльності? (радіо, телебачення, журнали, підручники, каталоги, довідкова література, мережа Інтернет);

б) що ж таке обєкт? (деталь,або виріб, на який спрямована діяльність людини – це об’єкт).Одним із об’єктів діяльності є білизна.

в) які обєкти технологічної діяльності оточують нас в побуті? (учні називають об’єкти).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На уроках обслуговуючої праці ми з вами продовжуємо поглиблювати знання  про об’єкти технологічної діяльності. Знаючи, що вироби, які нас оточують-це корисні речі, які створюють затишок в оселі, полегшують працю, сприяють відпочинку, ми більше дізнаємось про білизну, її види. Фантазуючи, відтворимо об’єкт праці на папері.

IV. Опрацювання нового матеріалу

Запис нової теми у зошитах.  

Клас ділиться на групи. Члени груп отримують інфармаційні пакети, підготовлені заздалегідь, і опрацьовують матеріал.

Матеріал інформаційного пакету №1

Оглянь предмети, речі, якими ти користуєшся. Подумай, для чого вони призначені, з якого матеріалу виготовлені, чи привабливі, красиві вони, чи зручно ними користуватися, що можна поліпшити в цих речах. Можливо, у тебе виник­не ідея виготовити нову річ, якою можна прикрасити свій побут або подарувати її рідним чи друзям.

Одним з об'єктів технологічної діяльності є білизна. Білизна умовно поділяється на чотири види: натільна, постільна, кухонна та столова. Натільна білизна — це білиз­на, яку людина одягає безпосередньо на тіло: сорочка, май­ка, труси, футболка та ін. Натільну білизну поділяють на чоловічу, жіночу, підліткову та дитячу. Зокрема дитячу – на білизну для немовлят, дітей дошкільного і шкільного віку, для хлопчиків і дівчаток. Постільна білизна — білизна, яку використовують під час сну: простирадла, напірники та наволочки для подушок, підодіяльники тощо. Кухонна білизна – білизна, яку використовують під час роботи на кухні: рушники, прихватки, підкладки під каструлі. Столова білизна – білизна, що створює гарний вигляд стола, забезпечує зручність і комфорт під час їди: скатертини, серветки, рушники.



(Повний конспект уроку з додатками доступний при скачуванні)

Категорія: Мої файли | Додав: keysmen
Переглядів: 2473 | Завантажень: 1418 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.5/6
Всього коментарів: 1
1 Світлана  
0
Підкажіть, будь-ласка, до якого виду білизни відносять фартух кухонний та кухонну рукавичку, яка виконує фунцію прихватки?
Дякую.
Світлана

Ім`я *:
Email *:
Код *: