Використання методу колективних проектів при вивченні предмета «Технології» в старших класах за модулем «Технологія дизайну предметів інтер’єру"
Людмила Якута, учитель трудового навчання ЗОШ №9
Виходячи з концепції предмета «Технологія», вивчення його основ повинне
здійснювати формування технологічно
освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності в
умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства, життєво
необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства та сімейної
економіки, основних компонентів інформаційної культури учнів, забезпечення умов
для їх професійного самовизначення, вироблення в них навичок творчої
діяльності, виховання культури праці, здійснення допрофесійної та професійної
підготовки за їх бажанням і з урахуванням індивідуальних можливостей.
В 10-11 класах
, де дівчатка працюють разом з хлопчиками, важливо об’єднати їх у творчій
роботі. Як саме ? Це питання постає перед вчителем, коли при вивченні предмету
«Технологія» потрібно обирати модуль практичної діяльності. Цікавим є модуль
«Технологія дизайну предметів інтер’єру», де хлопці та дівчата, в класах зі
змішаною формою навчання, можуть реалізувати свої здібності та вміння,
виконуючи колективні проекти. Ідей у вчителя, як правило, багато. Використання
у практичній діяльності учнів при виконанні творчих проектів основ дизайну дає
можливість формувати особистість, здатну до винахідництва та створення
авторських розробок.
Примітка: матеріал доступний для скачування з сервера
|