Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 16 » Олімпіада - 2012
15:31
Олімпіада - 2012
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання

Рекомендації

щодо підготовки до II етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання

II етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру (2.12.2011 р.) комплексної роботи (2.12.2011), захисту домашніх проектів (3.12.2011).

Творчий (теоретичний) тур. Учасникам протягом 1,5 год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на питання творчого характеру.

Наприклад: запропонувати (сконструювати)  пристосування для вирощування розсади, проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; із запропонованих варіантів вирішення завдання обрати оптимальний чи запропонувати свій варіант; запропонувати декілька варіантів конструкцій виготовлення динамічної дитячої іграшки; змоделювати за описом модель виробу; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів, розв’язати розрахункові задачі тощо.

Максимальна кількість балів за теоретичний тур - 20.

Комплексна робота. Учасникам олімпіади протягом 4 год (9 клас), 6 год (11 клас) слід виготовити  виріб із запропонованого набору матеріалів.

Для хлопців це може бути - дитяча іграшка, стільчик, вішак, підставка під гарячий посуд, підставка для вудки, садово-городній інвентар тощо.

Для дівчат це буде: мішечок для трав (9 клас), топ-жилет (11 клас).

Для виконання роботи учасники олімпіади використовують власні інструменти (ручний інструмент – хлопці, швейні машинки - дівчата), пристосування та матеріали для оздоблення.

 

Критерії оцінювання:

-  функціональність виробу та зручність у користуванні — 20 б.;

-  привабливість (естетична цінність) виробу - 10 б;

-  володіння техніками обробки матеріалів - 20 б.;

-  оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань -10 б.

Захист проекту. Під час захисту проекту учасники представлятимуть домашні роботи, презентуватимуть їх (5-7 хв) та відповідатимуть на запитання членів журі (3-5 хв) щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо.

 

Теми проектів:

-   хлопці 9 класу - «Садово-городній інвентар» (1 шт.);

-  дівчата 9 класу - «Вимпел, присвячений технологічній освіті»;

-  хлопці 11 класу - «Інструмент або пристосування для шкільної майстерні» (1 шт.);

-  дівчата 11 класу - «2 прихватки».

Вироби не повинні бути громіздкими та мають  виконуватись у межах 12 годин для 9 класу та 18 годин для 11 класу. Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру - 40.

Критерії оцінювання для хлопців:

-  відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) - 10 б.;

-  функціональність виробу та зручність у користуванні — 20 б.;

-  оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань-10 6.

Критерії оцінювання для дівчат:

-  відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) — 10 б.;

-  естетична цінність, привабливість виробу - 20 б.;

-   оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань-10 б.


Переглядів: 1834 | Додав: keysmen | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 3
3 Галина  
0
Чи не могли б ви виставити фото творчих олімпіадних робіт?

1 Homs  
0
викладіть результати smile

2 keysmen  
0
Результати в розділі "Методична скарбниця"

Ім`я *:
Email *:
Код *: